Friday, 11 November 2016

Bismillahirahmanirrahim.

Aku tak nafikan yang aku rasa menyesal bila aku teruskan dalam course ni.Aku penat, aku rasa putus asa, tapi aku kena kuat demi mak ayah aku dan demi untuk menaikkan agama Islam. Aku tak sanggup untuk kecewakan mak ayah aku. diorang dah terlalu bnyk berkorban untuk aku. aku jugak tak sanggup tengok saudara seIslam aku ditidas oleh Donald Trump yang sangat kejam tu. Ya Allah, lindungilah mereka yang sangat aku sayangi walau di mana mereka berada. terutamanya kedua ibu bapaku, adik beradikku, sahabat syurgaku dan juga semua saudara seislam ku terutamanya di Palestin,Syria dan Mesir.Kau berikanlah kekuatan kepada kami untuk hadapi segala ujian dan cabaranMu. Kau berikan lah kami keterangan dan ketenangan hati untuk menuntut ilmuMu yang sangat luas agar kami dapat memberi manfaat kepada orang lain:')

In Shaa Allah. Amiinn


No comments:

Post a Comment